Funny onsdag

Funny tränade jag dressyr på i paddocken. Hon var väldigt annorlunda mot mina pollar.. Så det var lite svårt att få henne att jobba ordentligt. Jag skrittade fram henne och sen så travade jag henne lite, men fick henne inte att lyssna så då bröt jag av t skritt och så red jag massa öppna längs spåret tillslut slappnade hon av och då red jag lite slutor och bakdelsvändningar för att få henne att lyssna. Då var hon super en stund efter  till jag började galoppera.. Då blev hon väldigt pigg och tagga sönder och var helt mongo typ, men jag red vidare bara och gjorde volter, halvhalter och jobba på som vanligt då blev hon as fin sen i båda varven, så är nöjd me henne. Kommer några få bilder sen från första traven på henne så kanske inte världens finaste men innan ni dissar så typ första gången jag rider dressyr på henne!
Söta man kan va då........
 
Jag <--- Sandra --->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0