Go uteritt

Idag så red jag ut med min prins, hade planerat en ganska kort tur med mycket galopp blandat med mycke skritt. Det blev inte riktigt så, blev sjukt sugen på att rida en ny runda. Så vet att det finns ett ställe man kan rida till men jag visste inte hur stigarna gick eller nåt eller var man hamnade. Men chansade och på ett ställe var det sjukt trångt men jag hoppade av för han blev lite bebis och vågade inte gå och för att undelätta för Fender så gick jag resten av rundan nästan. Eftersom varken jag eller Fender aldrig har varit där så tänkte jag vara snäll mot han, eftersom han tyckte det var lite läskigt.. Men sjukt fina stigar med mycket bra klätterbackar blandat med raka fina slingor. Valde en väg när det delade sig och men nästa gång så kanske man kan prova den andra. Men var ute i ca 1 timme och en kvart. Gick ca 7-10 km, helt slut i bena. Men jag joggade och powerwalka mycket så därför tog det inte så lång tid. Men när jag kände igen mig på slutet så hoppade jag upp och travade hem. Eller tills det var dags att skritta. Då hoppade jag, kände att det var onödigt att sitta på honom när han var så trött efter alla nya platser och alla backat! Fina lillkillen var så söt, jätte nyfiken men läskigt juh ;) 
Hade jätte fina ridkläder, låga converse, fin linne och trasiga jeans. Haha så kan det gå om man glömmer ridkläderna...
 
Fender ville spegla sig i bilen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0