Inte haft internet på hela helgen förän nu :(

Har inte haft internet på hela helgen, sorry men hoppas att ni blir nöjda om jag lover er en BIG bildbomb senare? ;)
 
Men iaf hela helgen så har jag hjälp till på tävlingarna som Munkedals rk hade, storhäst dressyr hela lördagen, 4 reginala klasser och sen hela dagen idag med div 2 och efterklass så nu är jag helt död. Fotade hela dagen igår, serriöst verkligen hela dagen. Typ 1000 bilder, överdriver inte! Hahaha sen så extra på min tränare som startade varsin start på sina unghästar "Figge" och "Joya" och sen på henne i medelsvår klasserna hon red på "Fiffi". Kan be Sassa att skicka bilderna till mig efter som jag fotade hela dagen igår med hennes kamera, om ni vill se?
x
Igga mitt ansikte!
 
Hat gött, ska dö lite nu med en bra film i sängen, hehe.

Kommentarer
Postat av: molly<3

Ja har fått en bula i huvet nu ju!:(<3

Svar: Men du, stackare! :(<3
teamfb.blogg.se

2012-08-19 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0