Skulle varit najs att ha i min garderob..

OMG till
England, och
och  mitt blåa JW schabrak!
 
Eller detta
Sverige
Mitt gula HV polo och detta

Mums ♥ eller mitt vanliga glen gordon pannband blir nog ännu snyggare tror jag!
Detta i dressyren

Denna luvan och mitt vita mias med serige kant och

och
Tror jag dööör 4 real.. Så snyggt! Med bruna ridstövlar, hjälm, kavaj, ne nu måste jag ha iaf pannbandet eller nåt annat sverige pannband! Sen luvorna ska jag försöka fixa på nåt sätt, föst den blåa sen sverige osv! Benskydden skulle varit najs men så dyra så de får jag nog skippa... Samma blir det med sporrarna, onödiga pengar när jag har, och jag ska först köpa guldiga sporrar. Sen lindorna et jag inte när men de hade ju varit snyggt men har andra vita så inte största priotering just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0