Tävlingen idag

Framridningen: Han var cp idag, ville inte riktigt gå fram och jag fick inget i handen.. Det kändes som  om jag kunde lika gärna ridit utan tyglar. Han ville verkligen inte idag. Det blir inga bilder eftersom han damploss hela tiden..
 
Banan: Han ville inte riktigt gå fram här heller men var lite bättre. Men han inte riktigt få ihop oss innan jag fick min start singnal. Men började rida programmet, fick en bra form på han men ingen bjudning framåt. Skritten sög och ökade traven också. Så kommer vi till galoppen så hamnar jag lite nära väggen i ridhuset så jag måste trycka in skänkeln och då blev han förbannad och började bocka.. Men han gick inte bra från början så men lite bättre hade det blivit iaf.
 
Resultaten blev  58% vilket suger så strök mig i nästa klass. Nu ska jag inte tävla förens DM och då jävlar ska han gå bra! Men tagga dressyrträning på Torsdag för "Norskarna" Helen och Pär denna gången ska jag rida för Pär :)
 
Bilden är från förra året

Kommentarer
Postat av: molly<3

Sööta moongooo<333

2012-08-18 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0