23:e december

Vet inte känner ingen julkänsla. Oftast så brukar jag ha en speciell känsla innan julafton, men känner mig bara trött. Känns inte alls som om det är julafton imorgon, kanske för hela hösten har gått så snabbt. Det har hänt så mycket, skolan, hästar, kompisar. Fett mycket i skolan men väldigt många roliga saker oxå. Känns som jag inte hinner med, 5 timmar till på ett dygn? 
 
Men imorgon är det julafton, vi har haftjul i stallet. Jag har slått in alla presenter, gått på torp och shoppat kläder tills nyår och julafton. Känslan kommer nog imorgon när vi ska granen på morgonen och åka till stallet och ge hästarna en massa godis. 
 
Gammal bild från 2010
Förra julen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0