27-12-2012

Vaknade runt 10 idag, sjukt trött men kunde inte somna om.. Typical. Jag och Tres chillade hemma, gick och köpte Ben&Jerry sååå gott hehe. Bästa som finns att smocka i sig en massa glass till nån bra film ♥
 
Red en sväng på Beckie på vägen i detta underbara underlag.. Så sjukt jobbigt att försöka hålla igång hästarna när det inte är annat än is överallt. Men kunde rida hyffsat bra igår iaf. Fender har haft snart 1 veckas vila och 2 veckor till ungefär är inplanerat. Saknar att rida min lilla mupp, känns hemskt att tänka på att vi bara kanske har våren kvar tsm.. :( Känns hemskt, efter mer än 3 år. Men jag börjar bli förstor och det är inte bara jag som känner det.. Utan folk ser, mamma osv. Men vintern och våren, ska sattsa det mesta på Fender denna våren och verkligen ha roligt och åka på roliga tävlingar, kanske starta nån hoppning på klubben eller i närheten bara för att ha kul. Kommer sakna mitt lilla monster där i stallet. 
 

Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Åh, vilken härlig bläs! Supergullig! :)

2013-01-01 @ 14:45:19
URL: http://meistaraverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0