Åååh jag vill oxå....

Alla skriver om att de är i Stockholm, shoppar, globen osv... Jag har velat åka dit och shoppa stövlar, schabrak och en massa andra roliga grejer men nej man sitter hemma, tittar på TV och har tråkigt. 
 
Beckie hållde sig i skinnet idag men imorgon måste jag hinna med båda damphästarna. För Benjamin har ridit Fender nu i 2 dagar då vi inte vågar släppa honom själv i skogen så har vi travat så mycke som Emma har orkat springa. Ja, så inte jätte mycket motion för båda hästarna och Beckie är som en tickande bomb som jag bara väntar på att hon ska explodera. 
 
Ska slänga mig i duschen nu och sen sova, ha de bra pussssss ♥
 
 
Jag & älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0