Äntligen hemma!

Shit helt död i kroppen. Efter dålig sömn hela veckan och sen kväll igår. Sen stressa runt på torp och handla typ 10 julklappar på mindre än 1 timme och sen handla fika och köra till stallet. Men våran tidsplan sprack när vi var Hallinden då däcken började låta jävligt kontigt men vi kunde inte se något, men mamma gick ut och sparka på däcken och så kände hon att ena var riktigt löst... Så vi låg i 30 typ från lite efter hallinden till strax eftyer Håby då vi fick gå in där vi hade köpt bilen och så skruvade de fast dom. Dock så blev vi typ 40 sena pga av det, typiskt.. Vi var sjuk stressade, men vi blev bara 10 min. Braaaa jobbat! Då vi redan hade en riktig tajt tidsplan innan.
 
Red inte idag då jag inte hann, men har en helg och ett fett jullov framför mig :D Ska sätta igång Beckie nu oxå efter 1 och ½ vecka vila, Fender ska jag bara rulla på nu innan tills han får vila efter lovet. 
 
Nu unkar jag goa nickelback och snackar med Tres och ska strax lägga mig på soffan, ta en dusch och bara ha en mysig kväll i soffan med familjen! Kan behöva det efter skolan och snart jul, nyår och jag känner på mig att jag kommer hitta på en massa kul nu på lovet fast då hamnar man ofta lite efter i sömnen.. ;) 
 
Vill ni se mina julklappar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0