Beckie 07-12-2012

Red Beckie ett bra dressyrpass på ängen idag. Skrittade ner till den, sen så skrittade jag mycket där också. Ville få över hennepå yttertygelnoch jobba men en bra skritt framåt. Ville få henne att gå igenom innersidan i båda varven och efter lite tragglande och mycket övergångar från skritt-trav-skritt-trav så var hon riktigt fin. Var noga med att hon inte skulle bli för andfådd och inte andas in för mycket kall luft då det nästan var -15 grader ute! 
 
Nöjd med dagens ridpass, hann bara med 1 häst idag.. För mamma var tvungen att åka hem och köra pappa och när vi kommer hem så säger han att hans kompis skulle köra ist. Grr, så irreterande! Men men hoppas att jag hinner imorgon innan Torp och Molly :) 
 
Godnatt, fredag och jag är sjukt trött hahah så nu ska jag sooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0