Datorn e söder :(

Vet att jag  inte har bloggat mycke nu på det senaste men har faktiskt en bra anledning... Min dator e söndar, elr laddningsladden så måste köpa ny. Grr, varför just mig? Köpte ny i våras men jaja så det blir nog lite klent med uppdatering nu några dagar men ska sno pappas och Antons datorer så mycket jag kan!
 
Har haft heldag på tumlaren idag, e sjukt trött i hela kroppen efter att ha simmat i 3 timmar intensivt + att jag passade på att gymma gratis. Ska strax till stallet och rida Fender, vi måste skynda oss för att Benjamin ska ha uppvisning i skolan så allt måste gå super snabbt och smidigt ;) Men hörs ikv elr imorgon sötnowsar, pussssss ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0