Hinner inte med livet...

Hela min dag idag har varit kaos med STORA bokstäver... Sen imorse, stressade som fan och jag hatar att stessa.  Sen hade jag världens huvudvärk och mådde piss men efter frukost, halstabletter och ipren så mådde jag bättre men har frysit som fan hela dagen i skolan. Sen så gick maten inte att äta så jag har varit hungrig hela dan... Sen så hade vi genomgång inför provet imorgon och jag kan inget, känns bra. Sen så hade vi idrott och jag var inte med eftersom jag är så sjukt förkyld. Sen så gick jag till bussen och var där 10 min innan den skulle komma men bussjävlen var 20 min sen så jag stog där i converse och håliga byxor och frös som in i helvete.. När jag kom hem hoppade jagbara i hästkläderna och drog till stallet. Var inte uppe förän 5 och så gjorde jag imordning Beckie snabbtoch gick ner i paddocken för en go ridtur och hon var gansak stretig och ofokuserad mot slutet gick d bra men det tog en stund innan hon lossnade så red kanske i 50 minuter så jag hann inte rida Fender :/ 
 
Nu måste jag plugga till tyskan imorgon som jag antagligen inte kommer att kunna... Men men nu vet ni hur sämst min dag har varit. Ska ner och hämta go frukt och salta kex med mögelost på, mums! ♥
 
Jagvet att du har godis där mamma..!!

Kommentarer
Postat av: mongobarnet duvet <3;)

sötefender <3 "stolt fotograf" <3

2012-12-05 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0