Jag tycker till om TV-serier.

Bestämmde mig för att inte sova riktigt än. Tänkte ta mig och skriva om lite olika serier, vad säger ni?
 
Portkod 1321:
Har inte sett denna serien så himla mycke men tycker att den är mysig än så länge. Kul att titta på något som man bara kan slappna av till och bara titta på. Tycker den är mysig och bra, rekomenderar den starkt. Dock kanske mest för tonårs tjejer dock. 
 
The Vampire Diares: 
Denna serien skulle jag kunna skriva om i all oändlighet. Älskar verkligen denna serien med hela mitt hjärta. De är min absoluta favorit serie. De som jag älskar med denna serien är väl först från början snygga Paul Wesley och Ian Sommerhalder (Stefan & Damon). Men sen så var de väl den mysiga stället där de bor, vampyrerna, att de aldrig blir långtråkigt. Alla har sina problem, stora som små. Allt från att bli jagade av världens älsta vampyr som vill döda Elena (Nina Dobrev) till kärleks problem osv. Kärlekproblemen mellan Stefan-Elena-Damon. Vet inte älskar den bara. De som är bra med denna serien är att den passar folk i alla åldrar och tjej som kille. 
 
Once upon a time:
Detta är en serie som jag även har tittar mycket på eftersom det är en av min mammas favorit serie. Dock så tycker jag att denna serien kan bli väldigt svår att förstå. Då de händer mycket som känns att det nästan inte hänger ihop och missar man 1 avsnitt så är de super svårt att komma in i den igen. Jag har väldigt svårt att hänga med på vad som händer och tycker att ibland så kan det bli för mycket. Så jag ger inte denna serien fullpott men kanske 3 av 5 då den är ganska bra om man hänger med. 
 
Vad tycker ni om detta, ska jag forsätta skriva om vad jag tycker, är de intressant? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0