Massa te, go frukt och super go ost & kex ♥

Har precis ätit en massa go frukt och min älskade mögelost med salta kex ♥ Har även tryckt i mig 2 koppar te för min hals som gör as ont.. Imorgon måste jag till skolan för jag har prov och sen får jag se hur ja mår om jag går hem elr kan stanna. Hoppas på att jag mår bättre men tvekar på det asså! 
 
Men men, lovar att de är ett virus som går runt elr nåt för Linn J i stallet är oxå sjuk... Nu ska jag bädda ner mig i mitt gosiga täcke och med massa  filtar, super mysigt! Frös as mycke när jag kom hem från stallet så nu har jag på mig tjocka ullsockar, ridunderställs byxor, jogging byxor och en riktigt tjock mysig tröja, love it. Pusssssss ♥
 
såhär känner jag mig fast jag fryser oxå, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0