My day..

Dagen började bättre än bäst.. Haha faceplantade rakt i golvet när jag skulle gå upp ur sängen, slog i ett knä så har  ett fet stort blåmärke! Haha sååå jävla bäst e jag ;) 
 
Ganska långatråkig dag i skolan, hade damp på idrotten.. Vi spela badminton och jag blev bara lite tävlingsinriktad, hehe. Fast vi vann så (Y) Åkte hem och käkade, slutade vid halv 4 och sen var det upp till stallet. Red mitt lilla damptroll barbacka i snön och han var väldigt mjuk men kom inte riktigt fram till handen. Så jobbade mest på att få honom att gå undan för skänkel även om det bara var att ställa sig och böja sig eller skänkelvikning. Ville få honom på yttertygeln och det hjälpte den övningen till med för om han går igenom innersidan kommer han atomatiskt att ta stöd på ytter och det fungerade super bra! Hade en fin och avslappnad form mot slutet och gick in i handen, yttertygeln. Med en nöjd ryttare gick vi upp till stallet efter ett bra skrittpass i paddocken. 
 
Kom precis hem från skolan nu och ska strax äta och sen chilla framför TV:n. Bjuder på en låt från en av mina favorit serier :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0