Myskläder och försöker att tina

Så sjukt kallt att rida nu. Han förfryser och jag har precis tinat upp mig med en massa gosiga kläder och mina älskade fårskinnstoflor. Nu är jag varm igen, hehe. 
 
Red en barbacka tur på Fender idag då de är ganska svårt att rida nu när de är så kallt och kan inte ta oss till ett ridhus osv.. Paddocken är ju stenhårt och i skogen är det halt och jag vågar inte rida där när de är mörkt då jaginte kan se var de är is osv. Men var ute kanske 40 min idag och skrittade och travade lite på asvaltvägen i mörkret. Fender fick ta på sig en massa goa täcken medans jag satt och frös ;) 
Mitt internet dampar loss, tog 15 minuter att ladda upp en bild som annars tar 2 sekunder... Blir nog ingen mer bloggning idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0