SNOW ♥

Hey, så mycket snö ute! Nu blev jag super glad, älskar snö! Vilket vi inte brukar få så mycket av här ute i sotenäst men nu har det snöat heeeela natten och jag kan äntligen galoppera i fullfart på en åker med snö och åka pulka <3
 
Ska strax käka lite frulle och blir det moooot stallet och rida 2 piggare än piggast hästar.. Hahah Beckie har vilat i 3 dagar och Fender 1 så starkare bett på Beckie så jag kan hålla uppe huvudet på henne ;) Fender slänger jag på martingalen och en halsduk då jag känner mitt lilla damptroll och jag känner på mig att han kommer att ha lite snökänsor, hehe... 
 
 
Bilder på Funny & Fender från en fotodag med 2 pigga ponnysar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0