Thanks bro! <3

Åååh tack Anton, ibland är sneeeel! Fick hans skoldator nu när min e sönder, han har ju 2 så ;) Så nu kan jag uppdatera mycke tills vi börjar bråka?!? 
 
Red ett super bra ridpass på Fender idag, jobbade massa med tempoväxlingar och ville ha han på yttertygeln och mot slutet så gick det riktigt bra, han kunde samla sig och sedan så över till ökadtrav. Jobbade super med rygg och bakben och mot slutet så jobbade vi med öppna och när han fick ihop kroppen och fick in bogen så satte han den super bra. Detta passet kändes bra inför nästa år då vi har haft det lute kämpigt ett tag.. Men idag så kändes det super även fast jag red barbacka. Jag rider nästan bättre barbacka på Fender, vet dock inte varför. Tror att jag inte har några krav oc därför går det bra fast jag vet inte.. 
 
Har inga bilder nu förutom de i arkivet så har en massa bilder jag vil lägga upp en de är på den andra datorn.. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0