TORP KÖPCENTRUM

Har varit på torp hela förmiddan. Höll på att bli tokig, kollade igenom alla affärer typ 10 ggr och kunde inte hitta en tröja... Men tillslut så hitter jag en tröja som passade till min nyårs outfit (Y) Jag gnällde typ i 2 timmar med Linn, stackare, haha. 
 
Sen så åkte jag hem med Linn och hennes mamma och så drog vi till stallet, började att greja med Fender och så skulle victoria brodda. Då visade det sig att Fender inte hade broddhål på bakskorna... Så jag kan inte rida han tills han skos nästa gång :/ Så han fick gå in i boxen och så hämtade jag Beckie och så blev det en uteritt på henne ist tsm med Sigrid. Påvägen från stallet gick det bra men när vi vände påväg hem så skulle vi trava lite och Beckie fick damp, såfort jag tog henne i munnen då hon travade snabbt som fan så bara hon skakade på huvudet och började studsa. Tillslut fick jag bara sätta mig ner och låta henne trava förbi Funny och så hållde hon på att studsa och hoppa rakt upp i luften med böjd rygg. Pigg häst i kyla och snö? Pigg som satan och sparkade, stegra och hade allmänt damp, hehe mammas tjej det ♥ 
 
Nu håller mamma på att laga mat åt oss, väntar på att pappa ska komma hem oxå. Ännu en myskväll, måste träffa Olivia för att lämna hennes julklapp imorgon elr nåt, sen så ska jag kanske hänga med mamma till torp annars stallet och Beckie ska ridas. Måste fixa julklapp till Molly, dock ingen aning om vad jag ska köpa... Typical?
Miss, minnen 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0