Trött chey här!

Första gången på riktigt länge som jag har sommnat innan 8.. Fast pappa råkade väcka mig, tur annars så hade jag vaknat ikväll och inte kunnat sova, hehe. 
Idag så har jag inte gjort på mycket, var i stallet från halv 10 till halv 2. Myyyys, ridit en duner pigg Beckie, mockat åt 5 pollar och fixat och donat. Älskar att vara helt själv i stallet och bara ha det bra med hästarna. Bästa stället att vara på om man vill slappna av. Fik äntligen tag på gran idag! Har försökt att köpa i ett par dagar men de har varit slut överallt, men vi fick tag på en i sista stund. Vad är en jul utan julgran? 
 
Saknar att rida min lille plutt, han får sin vila 3 veckoe för tidigt men no big deal. Dock så destu jobbigare för mig när skolan börjar.. Fett mycket i skolan hela höstterminen och tror inte att det blir direkt annorlunda denna terminen.. Samma för alla?!? bara att bita ihop. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0