Utrusning osv..

Idag så ska båda mina monster ridas. Beckiebus ska ridas ut och jag ska försöka få henne att stanna på 4 ben den mesta av ridturen ;) Nenne ska Galopperas blandat med massa skritt, ska bli av med lite energi nu när det finns snö innan den smälter bort och istiden kommer, hahaha. 
 
Kom igen nu! Vet att ni läser så SNÄLLA hjälp mig med förra inlägget, behöver faktiskt hjälp 4real! Ska köpa dom såfort jag får ihop pengar och har bestämmt mig vilka jag vill ha. Sen så vill jag gärna att ni kommer med förslag på bra ridstövlar som är snygga som man även kan ha i dressyr men även i hoppning! Eftersom jag har tänkt att ha kvar min bruna outfit och ha den i hoppningen och i dressyren på Beckie tills jag har en dressyrsadel om den blir svart. För de är ju snyggast med svart utrustning och svarta kläder och stövalar osv och på Beckie där jag har brun utrustning så är de ju snyggast att ha bruna kläder, stövlar osv. Eftersom man aldrig vet vad Beckie är på för humör och att hon har oftast damp när man rider så vågar jag & får inte rida utan säkerhetsväst på henne. Eftersom den är brun så är det ett måste att ha brunt på henne även i dressyren. Dock så vill jag ha något som sicker ut på Beckie. Kan dock inte betämma mig för vad jag ska ha. Vet ni något snyggt vill schabrak som inte är så tråkigt utan någon snygg kant elr nåt? På Fender jag jag ju mitt Mias med dubbel sverige kant och mitt vita equline med grå kant och en liten söt band (vet inte hur jag ska beskriva det, titta ner på bilden) på oxå. Snyggatse jag har seriöst, älskar det så himla mycket! Vill ha ett fint schabrak till hopp sadeln då det är full på båda de schabraken så jag kan ha det på Beckie oxå, fet najs. Har varit inne på schockemöhle de vita med brun kant men vill ha något med färglatt på de kanske blir tråkigt med min helbruna utrustning då jag har fått tillbaka mina stövlar. 
Detta fast dressyrschabrak då.
 
Sitter i skolan just nu och har svenska och jag ha pluggat lite på SO provet men känner att jag kan det så tog en paus hos er. 
 
Gammal men såååååååäå bra!
Igga mig men de är hon tjejen som sjunger i bandet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0