Varm dusch - film

Har precis kommit ur en varm och go dusch. Just nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Skola imorgon, 5 skoldagar kvar, sen jullooooov! 8 dagar kvar till julafton, vill ha min paket nuuuuuu, hehe. På fredag så har vi jul i stallet och då får vi paket, fett najs.. Haha jag känner mig som ett litet barn nu, men jag älskar stämmningen, inte bara att få saker utan när folk gillar ens presenter är nästan lika roligt. 
 
Nej nu ska jag sätta på The Vampire Diares - världens bästa serie. Har sett minst 6 avsnitt idag, ooops bad of me ;) Har legat efter lite men börjar komma ikapp nu, sista avsnittet som finns ute just nu. Pusssssss! 

Kommentarer
Postat av: Matilda och Selma

Hejsan, super fin blogg! Kolla gärna in våran och lämna en kommentar! :)

2012-12-17 @ 19:50:06
URL: http://equestrians.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0