Visste ni...

Visste ni...
... att jag har planer på att sälja Fender till våren?
... att jag hatade dressyr innan vi köpte Fender?
... att jag helst vill rida fälttävlan?
... att jag inte litar på många människor?
... att jag har bara 1 person som vet exakt allt om mig, tror du vet vem du e. 
... att jag har varit mobbad?
... att jag lever för min musik, e jag arg - hardstyle, ledsen - deppmusik, glad och pepped - tempo helst med lmfao elr david guetta 
... att jag är en väldigt osäker person med personer jag inte känner så bra elr när jag träffar nya människor. Men när man lär känna mig är jag ganska vild och bjuder på mig själv.
... att min närmaste kompis mötte jag på en hopptävling? 
... att jag saknar att rida Quick?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0