4 hästar ridna och har varit i stallet hela dagen!

Det gick jätte bra när jag hoppade Luna. Hon var jätte posetiv och bjöd jätte bra. Dock aningen vinglig men hon e ju bara 5 så inte så konstigt. Hon var verkligen super duktig, plus att hon tyckte att det var sååå himla kul att hoppa. Vi alla var nöjda och glada och även Luna. Mona fotade lite, kan 
 
Sen så red jag även dressyr på Sören. Det gick också super bra, han var så himla fin verkligen. Han har svårt för trav men han travade nästan hela tiden bara ibland kom det in tölt men jag e super nöjd. För igår så kunde jag nästan få han att trava 3 steg... Men idag trava han såfort jag gjorde rätt hjälper! Sen galoppen gick också super bra. Han galopperade rent hela tiden och lyssnade på mina hjälper och var så himla duktig. Detta känns bra inför lördag! 
Hoppas att de är okej att jag lånade bilden Kit!

Kommentarer
Postat av: Kit

Helt ok!
Shit, va bra du red både Luna och Sören! Riktigt roligt och givande att se dig dressyrrida Sören. Jag lärde mig massor! :)
Glömde förresten att skriva upp dig idag, men förhoppningsvis kommer jag ihåg det imorgon. ;-)

Svar: Vabra! Ååh va kul att du tycker det! Jag kan annars skriva upp oss imorgon eftersom jag ska upp hela förmiddagen med skolan :)
teamfb.blogg.se

2012-11-12 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0