Bildbomb ~ mig&tres

Bilderna jag lovade på mig och Tres med Beckie och Bengtsson.. :) 
 
Hjälm - JW
Väst - HV Polo
Säkerhetsväst - HL equipment
Tröja - Kingsland 
Ridbyxor - JW
Sockar - HV Polo
 
Sadel - Stubben 
Träns - Stubben
Schabrak - JH collektion 
Paddar - Hööks? 
Lindor - Ullared
 
'
 
 
 
Vad är en bldbomb utan nån fjortis bild.. ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den lite failbilder också... 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni kanske märker så är det nästan bara jag och Beckie på failbilderna menvad ska man göra. Vi är störda båda 2 så.. Hahahah! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vill du ha fler läsare till din blogg? vill du synas för 1500 läsare om dagen? Gå då in och tävla om att bli veckans blogg :)

2012-11-06 @ 15:36:20
URL: http://Pussinuss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0