Chill morgon - skola - stallet

Min morgon var ganska chill, men jag var hur trött som helst så jag bara satt i sängen under täcken och ville inte upp.. Där satt jag i en halvtimme så hade bara 20 minuter på att göra allt så det blev ganska stressigt på slutet ;) Åkte till skolan och kom på att hela denna veckan så ska vi ha tema vecka, så har haft 2 timmars matteförläsning om mattens historia mest fokuserat på den arabiska historian. Har även haft 1 timmes förläsning i den arabiska historian, religoner och annan skit.. Så sjukt tråkigt + 2 timmars teknik som jag hatar! Blää värsta ämnet, helt serriöst..
 
När jag kom hem vid 4 så var det kasta i mig maten och hoppa i ridkläderna och åka upp till stallet. Mamma skulle iväg och köpa torv så fick skynda mig as mycke. När jag skulle sadla Beckie så märkte jag att Beckie sadelgjord var hemma... Men fick låna Linns tumkörnings gjord och så tumkörde jag hemme i kanske 30 min. Gick va sådär, men måste ta hem Mia nån dag så hon kan hjälpa mig då Beckie hela tiden drar sig närmare och närmare mitten. Sen så red jag även ett grymt bra ridpass på Fender. Gjorde allt som jag bad om och gjorde enkla byten, skänkelvikningar, öppna, rygga rakt och i form, 10 m volter alla gångarter, samlad förvänd galopp, ökningar, samlingar han var så himla duktig! Gick i form om jag gav honom stöd och jätte fin hög form och jaa vet nte vad jag ska säga.. Han var så underbart fin, en dröm att rida idag verkligen! 
 
Dagen i snabbt typ.. 
 
Taggad till tusen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0