Godmorgon?

Just nu sitter jag och lyssnar på min favorit, Robbie Williams. Idag blir det en chill dag, ska rida Beckie i paddocken om det går och Fender ska ut och galopperas. Sen så ska jag ta det lungt nu innan skolan börjar.. 
 
Jag är så sjukt trött på regn. Det är blött överallt, det går knappt att rida i paddocken för att den e så blöt. Hästarna står med lera upp till knäna i hagen, de får mugg och alla grejer e blöta. Man blr pisseblöt när man rider... Hällre ett nån minusgrad och bara glått men orkar inte detta regnet! Det ända man gör är attsitta inne och tittarpå film känns det som. Inte direkt peppad att gå ut eller bara dra sig ut och springa. Det ser faktiskt ut som om det kan komma lite sol idag! 
 
Så jävla fail.... hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0