Gymmet - lagat mat - nu plugga

Drog på dirren efter skolan till gymmet. Är fett nöjd över hur träningen gick. Kämpade och var riktigt (är nu me) trött efter. Har en go känsla i kroppen som är go nu inför en massa super plugg... Lära mig 4 A4 sidor med stödord som jag har tagit ur en 45 sidors powerpoint presentation. Men med go musik och en massa mat som jag lagade nyss och kaffe&te så är jag fett laddad! Äta mycke imorgon innan provet, detta sak nog gå! Iaf E ;)
 
 
Pussssssss, love u all! Inga nya bilder nu för jag ser ut som ett vrak efter 6 timmar varje natt denna veckan... För jag har kommit in i en dålig vana och mitt smink är slut :( 

Kommentarer
Postat av: christel bergstrand

Fin du e!!! :D <3

2012-12-05 @ 22:06:46
URL: http://nattstad.se/christel.bergstrand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0