Haft Saga hemma nu, så länge sen!

Hittade ingen buss till stallet så på bussen så frågade jag Saga om hon ville hänga me hem, så sjukt länge sen vi träffades.. Om man inte räknar bussen och i korridåren varje dag så 2 år sen, helt sjukt asså så lång tid har bara sprungit iväg! Hon gick precis för ska snart till stallet för mamma kom. 
'
Nu ska jag slänga i mig en macka och lite kaffe eller nåt så jag får lite energi ;) Måste juh ut och gå en skogsrunda så, inte jätte upphetsande med en massa träningsvärk eftersom jag sprang skiten ur mig själv och gjorde minst 300 sitaps.. Men fett go känsla, jaja Beckie ska även ridas ut... Kaffe nu, mee loooove! ♥
 
'
Bästa i denna värld, gryyyyym Eminem! 
 
Bild bomb inställd på om 30 min typ, taggade eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0