Här ska det stå en rubrik!

Var i skolan idag och det sög... Jag och Olivia drog t gymmet i nån timme sen dirr till stallet och rida. Jag red endast Beckie idag... För jag hann inte med att rida båda, var hemma 8 endå och om jag skulle rida Fender på det så skulle jag inte vart hemma nu ens. Men imorgon har jag en massa tid så då rids båda och ska greja och packa osv inför lördag så de är klubbhoppning på assleröd. Beckie bus ska hoppa 70&80 och Sören 40&50, Beckie ska inte hoppas så högt då hon inte har hoppats en hel bana sen i våras och Sören blir det första gången vi hoppar en hel bana. Vill ha bra rundor så man får en go känsla och känns det bra så ska nog Beckie startas 90 i början på december då hon antaglingen ska hoppas i munkedal.
 
Nu ska se på Revenge en stund innan jag ska lägga mig för en dag imorgon då jag kommer få jobba ap mycket i skolan... Sen dirr till stallet och rida 2 hästar, ta hand om 3 och packa, smörja osv. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad söt häst! Missa inte att du kan vinna en virkad version av din favorithäst på vår blogg: http://isbitarna.se/?p=22748

//Sofie, www.isbitarna.se

2012-11-15 @ 23:56:44
URL: http://isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0