Hooooome

Precis hemkommen från stallet. Har på mig myskläderna och håret i en slavig bulle mitt på huvudet och ska strax sätta igång och plugga. 2 lååååånga timmar framför mig, har allt de svåra kvar sen så tar jag resten imorgon. Vid 9 börjar Grey´s Anatomy och då pluggar inte jag mer för idag! 
 
Red Fender barbacka idag på han hade 20 kilo bröt lera över hela magen.. Så bara att gilla läget, jag har en ganska bra balans då jag rider Beckie och red barbacka varje dag hela förra vinter och vintern innande och med jämna mellanrum nu oxå. Ville verkligen hoppa så jag slängde fram en kombination där avstånd satt som en smäck och Fender och så fint. Hoppade upp till 75 cm bara men kände att det var lagom eftersom hade rent ut sagt damp.. Han stuttsade och sprang som in i helvete och jag hade fullt sjå att hålla han, men vi tog oss över och ut men skit vilken rygg han hoppade med! Jag kan säga att jag höll ett mantag ;) 
 
Pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0