Inte orkar bara...

Igår var jag så sjukt trött så jag orkade inte blogga... Men hoppas att ni klarar er? 
 
Red Beckie 40 minuter i paddocken igår. Red inte så så länge eftersom hon gick hårdträning i söndags på 1 ½ timme. Red bara mjukande igår och ville ha henne fram till handen och trava avslappnat. Fender blev även skodd igår och Diana min tränare följde även med och kom och massera Fender. Han är så sjukt stel så nu ska vi försöka  massera bort spänningarna i halsen innan nästa tävlings termin, han  tyckte att det var lite läskigt att bli masserad för han visste inte vad som hände riktig.. 
 
Men nu ska jag tillskolan, går bara till 12 idag ♥ Ska försöka hitta en buss när jag kommer hem så jag kommer upp och hinner gå ut och skritta med Fender och rida ut på Beckie innan det blir mörkt. 
 
Liiiite hög bokdörr för Fender... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0