Maaaat osv..

Skolan idag har väl varit helt okej. Började med en förläsning om natur och djur av nån naturfilmare. De var ganska interissant faktiskt. Sen så hade vi svenska och jag skulle jobba på dator men alla var uptagna.. Så blev läsa massa ist, sen så tyska mest genomgång inför vårat prov. Lunch, matte och musik. Så helt okej fast jag måste plugga till tyska och musik prov och tyska inlämmning tills imorgon och göra lite svenska osv. Så ikv så blir det lite plugg. 
 
Just nu gör jag nudlar ♥ Som jag ska käka innan stallet medans jagväntar på mamma. Ska rida båda hästarna idag, Fender lätt dressyr och Beckie vet jag inte riktigt. Hon ska det lugnt idag och imorgon också sen så ridas ordentligt dressyrpass på torsdag och sen vila fredag och halvhårt dressyr pass på lördag och sen på söndag träna för Per :))
 

Kommentarer
Postat av: Linn - hästblogg

Fin hon är :)

2012-11-21 @ 07:39:51
URL: http://dressageofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0