Matteprov och 50 min rast

Har precis haft matteprov nu. Sjukt lätt för en gångs skull så det gick på 15 min så nu har jag rast i 50 min ♥ dock så hade det vart najs om vi skulle haft lunch rast samtidigt för då skulle jag kunna åka hem.. Men så blev det inte utan jag får vänta tills tyskan börjar senare.
 
Mamma är aningen surrig för istället för att Diana skulle komma idag och träna mig så kom hon igår.. Men var sån tur nere i paddocken och hade bara travat 2 varv innan hon kom så. Men vi pratade ganska mycket i början en 20 min kanske innan vi började rida. Red inte alls länge utan tränade på en grej och sen så slutade vi då Fender inte har gått hårt på länge så tog det ganska lugnt. Tränade på att jag skulle sitta rätt och rakt upp och ner och ha bena längre bak då jag hamnar så jag åker motorcykel.. Gick riktigt bra på slutet då jag satt rätt och så hade Fender en fin luftig galopp. Riktigt nöjd iaf!
 
Beckie red jag dressyr på i paddocken. Hade tänkt att ta det lugnt men hon kändes så himla mjuk och fin från början så var tvungen att rida ordentligt. Jag är sååå nöjd, samlad galopp, grym form, skänkelvikningar och ett bra tempo. Idag ska hon ridas lugnt ut och bara chilla. Hörs senare, pussssss ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken fin bild på dig och fender!! :)<3

2012-11-21 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0