Min dag osv...

Vaknade runt 10 imorse. Låg och slappade en stund innan jag käka frulle. Sen så drog jag mig mot bussen till stallet. Tres hämtade mig på busshållsplatsen och så drog vi upp t stallet. Vi myste och borstade LÄNGE. Vi grejade kanske 1 ½ timme, Beckie står nu med rena fina ben och klippt/ryckt man och glänser i sin box med mat och har de bra!  
 
Vi sadlade hästarna och tog med oss kameran och fotade en massor... Dock mest fail bilder på mig tycker jag ;) Beckie skötte sig exemplariskt. Vi hållade på i en timme kanske då jag även jobbade henne inemellan. 
När vi var färdiga så fick hon på sig en massa gosiga täcken och fick stå i fållan med Wendy och käka mat medans jag gjorde stallet.  
 
Lilla Wendy ♥
 
Pappa hämtade mig och så åkte vi till min brors träning och satt där i 1 timme typ innan vi åkte hem och käka Tacos. Sen så satt jag bänkad framför TV såklart och kolla på mina älsklingar i x-factor, One Direction! Aww lilla Louis.. Var jusåklart tvungen att titta päå Robbie Williams i Skavlan också, han sjöng Candy! Big love, hahah gud va han var rolig satt och skratta sjukt mycke! 
 
 
 
Nu ska lilla jag sätta på Notting Hill och sova. Hörs imorgon, pussssss ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0