Min ögon går i kors

Nej nu klarar jag snart inte att hålla uppe ögonen längre... Så trött! Nu ska jag ta och somna till Eminem och annan  grym musik. Fixar bäste listan nu som är as bra att somna till med Eminem, The Fray, Outlandish osv. Imorgon har vi ännu än trökig dag i skolan med bara en massa förläsningaroch arbetspass... Det suger, hatar temaveckan! Sen så blir det rida mina söta pollar och Beckie ska bara ridas lätt i dressyr i paddocken och Fender bommar tror jag. Mest lek och ha kul med Fender men samtidigt träna steg och kunna länga och korta sig men på ett kul sätt! 
 
Nej nu måste jag sova så jag orkar ta migupp ur sängen imorgon vilket jag har problem med varje dag då jag är världens morgon tröttaste månniska... ;)
 
Miss u! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0