Morgondagens planer..

Imorgon så kommer min dag vara fullspäckad! från morgonen tills kvällen! 
 
- Vakna, äta, sminka mig osv
- Hoppa i hästkläder och åka upp mot assleröd för en hel förmiddag där med skolan
- Ta mej hem och hinna duscha, äta innan halv 1 (kommer inte att hinna....)
- Ha grupparbete i 2 timmar 
- Tumlaren och Gymma vid halv 3
- Upp till stallet på dirren och rida ut med Tres vid halv 5
- Hoppa Beckie 
- Hem, äta, duscha 
- Städa mitt rum 
- Sova 
 
Hoppas jag är färdig innan klockan är 12 på natten.. Sen massa andra småsaker men älskar att ha saker att göra!
 
Jag t vänster och Carina t höger, söta som socker elr vad säger ni ;) 
 
Nu ska jag duscha och sen sova tidigt då jag nästan har sommnat på alla lektioner idag.. Hehe jag var uppe till 01.00 igår  och gick upp 06.30, jag är också väldigt morgon trött och skoltrött, nån mer än jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0