Musikprov...

Grr, imorgon har vi ett fet stort musikprov som är sjukt svårt.. :( Jag håller på att få damp, varför ska jag veta en massa skit om olika konstiga instrument och vad de är gjort av? Fattar inte meningen med detta, jag kan knappt spela något instrument och jag kan absolut inte sjunga så jag behöver inte kunna sånt här! Jag kommer inte bli nån musiker ändå, så hade väldigt gärna varit sjuk imorgon. 
 
Jaja bara att plugga så jag kan basik sattsar på E.. Om jag ens får det, asså suger på detta! Kanske ska skriva alla svar på armen och magen ;) Nej nu ska vi vara posetiva Linn, elr vem lurar jag egentligen alla vet att jag inte kommer på bra betyg i musik. Tur att jag inte ska gå nån linje som har med musik att göra elr jobba med något om musik.
 
Lyssnar på EMINEM the king medans jag pluggar! Ända posetiva, haha. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0