Myskväll ♥

Min lilla bebis gick hem för ca 1 timme sen efter en mysig kväll!
Jag ska strax sova efter en najs men blöt dag. Jag och Emma stack bort till ICA förut för att köpa hårfärg... Nu är mitt hår mörkbrunt igen ♥ Köpte även med oss en Ben&Jerry hem, mums! Har kollat på film och pratat hela kvällen och bara haft det bra. Sjukt länge sen vi träffades utanför skolan, aa stallet då men inte på riktigt. Typ i somras... Inte okej. Suttit och snackat med bror min en stund och nu ska jag se LOL igen för 10:de gången, hehe.. Can´t help it, just love it.
 
Imorgon beger jag mig t stallet tidigt för en foto session med Tres. Vi matchar varandra och som hoppryttare och dressyr ryttare, fet najs! Massa bilder på migoch Beckie, sugna eller?? 
 
Pusssss ♥
 
Emma som blond, de va ett tag sen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0