Red en sjukt ponny idag..

Mamma hämtade mig hos Molly vid halv 4 typ, orkade inte ta bussen... Åkte dirr till stallet där jag red ut barbacka på Fender. Tänkte mig en lugn runda med mest skritt och trav men så blev de inte... Utan det blev en runda i fullfart på en ponny som inte tyckte det var nödvändigt att lyssna på mig. Varför ska jag trava när man kan galoppera i full fart? Så det blev ett man tag oh försöka få stopp. Han stanna när han tyckte att han skulle, såfort jag tog i tygeln börja han bara studsa och fläcka med huvudet. Men men jag satt kvar och man var nöjd med att få ut lite energi efter att ha vilat igår. 
 
Kom hem för en stund sen. har kännt mig som en zombie hela dan. Just nu sitter jag nyduschad i goaste tjocktröjan och älskings underställs byxorna och tofflor (Y) Som de kan gå, ni skulle bara se mig!
 
 
Vill bara sova nuuuuu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0