Såå himla trött..

Satte mig på golvet och tittade på ett par grejer på datorn med mamma. Slutade med att jag somnade, gick inte att hålla uppe ögonen.... Sömnbrist? 
 
Beckie red jag ut i skogen på en ganska lugn runda med mest skritt men även lite trav och galopp, var ute kanske 40 min? Sen så löshoppade jag Fender, han tyckte det var så kul! Hoppade inte så jätte mycket och efter gjorde vi lite frihetsdressyr och lekte lite. Najs roliga pass ibland!
 
Nu ska jag slänga mig in i duschen, lägga fram kläder till imorgon och sen så ska jag sova! Så himla trött så dirr i sängen nu nästan! Ska upp typ kvart i 7, halv 7 imorgon då vi ska släppa ut hästar och hämta transport och Beckie ska lastas vid halv 9. För att vara uppe vid typ 9 på assleröd. Då ska allt vara packat och det mesta mockat och grejat med. 

Efter jag har hoppat kör mamma mig t molly som jag sover över hos och hänger med på hennes träning på söndag. 
 
Wish me good luck, pussss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0