Sry bloggen, hann inte....

Igår gick min dag i ett... Var färdig med allt halv 11 på kvällen, då orkade jag inte blogga för var så trött. 
 
Jag och Tres red ut på Fender och Bengan. Det var totalt bäcksvart så det blev bara skritt men det var mysigt. Sen så gjorde jag iordning beckie och hoppade ett pass på henne. Hade framme 1 galoppbom och 1 hinder. Hon var jätte fin och hade ett bra tempo framåt och satte under bakbena bra och som hon hoppade!! Tryckte ifrån rejält och jobba mycket med rygg, jag är såååå himla nöjd med henne idag! <3 Tog inte så många språng utan typ 2 på 50 och 3 på 70 och 2 på 85-90.Tres red även lite och fick prova hoppa Beckie lite, det gick super då Beckie är ganska svår att hoppa. 
 
Skola nu, pusssss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0