Trött chey in bed!

Just nu ligger jag i min stoooora gosiga säng och lyssnar på min depp/lugna musik. Ska strax sova tror jag s man orkar gå upp ur sängen imorgon ;) Fattar inte hur jag kan vara så trött men imorgon har vi en chill dag med slöjd, bild, idrott och film, feeeet najs! 
 
Just nu läser jag världens bästa bok. Den e så himla bra, Elsas värld! De är andra i en serie på 3 böcker. Handlar om en tjej i 22 års åldern som har en modeblogg och på så vis får hon jobb på Sveriges största kvällstidning. Så handlar det om allt från jobbet till fester och olika kändisar till trubbel med sin pojkvän osv.. Riktigt bra, brukar inte fastna för sånna här böcker med gillar den riktigt mycket nästan beroende! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0