Yey freeeedag!

Fyfan tidspress på provet idag, satt och skrev 2 A4 sidor på en kvart, måste vart rekord. Hade en sjukt skrivkramp iaf... Jaja ett C kan jag nog få till! 
 
Just nu lagar jag mat, potatisgratäng och lövbiff (Y) Fett gött! Usch jag är heeeelt ensam hemma ikv :oo Jag kommer att dö, mamma, pappa & benjamin ska iväg till pappas kompis och Anton är hos Johan tror jag.. Dunka musik, gooo mat & se på Bring it on. Ganska bra kväll endå, fast de är lite läskigt att vara själv på kvällen. Jag kommer låsa alla dörrar och vara rädd och ha en telefon när mig, bara Anton kommer hem tidigt så är de chill ;) 
 
Hann inte rida idag heller... Var tvungen att skynda mig as mycke i stallet då mamma var tvungen att lämna Benjamin på hans fotbollsträning osv. Men imorgon då jävlar blir det långtur!
 
Ser ni vad underabart fin ponny jag rider där?
Gissa hästen! 

Kommentarer
Postat av: Theresé Hägglund

Heppe ♥♥♥

2012-11-30 @ 19:34:21
URL: http://tessiss.blogg.se
Postat av: Linn

Jeppe ;)

2012-12-01 @ 20:58:35
URL: http://dressageofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0