1 skoldag till!

OMG baraen dag till så är det lov, fyfan va skönt! 
Kan det inte bara vara 14.25 och fredag idag? Då hade jag haft lov nu.. Gud va underbart med lov, jag ska träffa kompisar hårdträna med Beckie och Fender. Lördag kanske göteborg och shoppa och åka till Billdal och titta på deras elittävlingar i hoppning som de håller, Peder, Lisen, Alexander och Daniel Zetterman osv... Fet kul, annars så ska jag åka till dingle då de har öppet hus eller bra och göra en grej i kungshamn. Får se hur det blir men hoppas på Göteborg ;) 
 
Söndag består av att rida Fender sen fixa Beckie innan vi drar till Dingle för att träna för Helene eller Per Waaler. Det får bli Beckie denna gången, ska bli as kul att se vad de säger om henne! Då jag bara har tränat för Diana 3 gånger typ och Karolina 1 gång så. Nu har hon börjat gå mycket bättre så hoppas de gillar henne! Sen på måndag blir det nog Ullared med Tres. Bollen ligger hos mamma, hahaha nej men får se hur de blir.. 
Nu ska lilla jag lägga mig och somna till The Fray och deras grymma låtar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0