Grym kurs för Mia igår!

Igår så var jag och Fender med på en tumkörningskurs för Mia. Gud va duktig hon är! Värmde upp ganska simpelt med skritt, trav och galopp på volten i båda varven. Lite övergångar och att han skulle lyssna på mig osv. Mia tog över lite och så gjorde hon lite skänkelvikningar eller början på och efter en stund korsade han jätte bra med bakbena. Sen så skulle jag försöka och då gick det sådär men efter lite traggel och tappande linor så började vi (eller jag kanske?) få ordning på det och så jobbade han på i en bra skänkelvikning och jag var väldigt nöjd över min lilla gris ♥ Jag ska försöka börja tumköra oftare för tror att Fender behöver det. 
 
Tres fotade lite på oss får se om jag kan få några bilder snart som jag kan lägga ut år er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0