Mycket man vill så varför inte?

Vi säger alltid att vi vill en massa saker. Varför gör vi inte det då? Jag säger att jag vill hopptävla nån gångmed Fender igen, hur svårt är det att anmäla sig? Kollade runt lite för skojs skull, fanns en rolig i uddevalla så varför anmäler jag mig inte bara? Jag vill ju... Vi har gjort det hur många gånger som helst jag känner han utan och innan, bara för att det är en rolig grej. Har inte hopptävlat honom sen förra sommaren typ.. Saknar det något enormt, kollade till Beckie både dressyr och hoppning men hittade ingen. 
 
Varför sitter vi och säger att vi vill en massa saker och inte gör de vi vill? Jo för vi är fega, över analyserar.. Tänk om det händer eller så skämmer vi ut oss osv. So what? Det måste gå dåligt ibland annars kan det inte gå bra! That´s it. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Fina bilder :)

2012-10-27 @ 18:22:03
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: christel

Han är ju jätte bra på att hoppa! :)

2012-10-27 @ 20:28:39
URL: http://christelbergstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0