Pigg ponny men go ridtur

Idag så red jag ut på Fender med Tres och Bengan. Både Fender och Bengtsson var sjukt pigga, fast Fender var värst som vanligt.. Lyckades hålla honom nästan hela rundan förutom på ett ställe men skrattar bara åt han för han tycker det är så sjukt kul att bara få springa. Jag är verkligen inte den typical dressyr ryttare, jag älskar att hoppa och hindren ligger på 90 eller högre och jag älskar att rida ut och bara låta honom springa. Han älskar att vara i skogen och det vill jag inte ta ifrån honom den lyckan! Har hoppat upp till LA på min gamla ponny och jag saknar hoppningen något sjukt men vill inte ponnyn hoppa på tävling så.. Dock är dressyr väldigt roligt också :) 
 
Grabbarna grus u know.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0