Plugg, plugg och ännu mer plugg

Shit vad man missar när man e sjuk. Har inte haft någon som helst lust med något nu när jag har varit sjuk.. Därför har jag haft hur mycket som helst nu i eftermiddag/kväll. Prov imorgon och ligger efter i matten eftersom jag missat 6 lektioner typ och svenska, tyska säkert nåt i engelskan jag har glömt ;) Tur att provet inte verkar jätte svårt iaf.. Dock är det svåraste att komma ihåg alla namn, James Watt är det enda jag kommer ihåg, hehe. Men skriva på armen? Hahah nej men de sitter nog imorgon.
 
Ååh jag saknar min älsklingar jätte mycket! Mamma har tagit hand om stallet nu när jag har varit sjuk, en kompis till mig har hjälpt till också, super snällt! Fender skrittades ut i skogen igår vet jag och i måndas ett kort joggin pass bara så han måste ridas imorgon och Beckie har mamma ridit iaf 3 gånger denna vecka! Super att ha en mamma som rider, verkligen! Ne nu ska jag försöka sova lite och imorgon så ska jag plugga hela morgonen innan skolan så måste upp tidigt.. 
Så fin e hon, en ängel från himlen! 
Med Prinsen från helvetet? Neeeeej min lilla prins från guldhjärtats dal kanske?! Låter bättre och passar bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0