Slapp morgon - nordby - stallet

Efter en riktigt slapp morgon så skulle jag till stallet vid 1 när mamma skulle till Torp. Men så blev det ändrade klaner.. De skulle till nordby istället så jag hakade på, hittade några kläder i bagaget som jag bytte till och mammas converse (hade på mig hästkläder då vi redan var i bilen) och så drog vi. Kollade runt i några affärer men hittade inget speciellt. Käkade en snabbis innan vi satte oss i bilen hem. 
 
Jag red ut på Beckie i mörkret med Sigrid. Beckie hon va så fjompig... Haha jaghar aldrig varit här och allt är super farligt och snart dör jag av ett monster, eller så får jag hjärtattck.. :'''''( Så söt e hon ♥
 
Nu blir deten chill kväll framför TV, mys! Kom fram till att jag behövde en slapp helg nu, e så sjukt trött i skolan så behöver bara chilloch somna tidigt och ha en riktigt chilla morgonar nu. Inga krav bara soooova (Y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0